موسسه آموزشی ایوان
ارتقا مهارت شما ، سرمایه ماست

دوره کامپوزیت وینر

Composite Veneer
تصویر شاخص
دسترسی آنی
تضمین کیفیت
بازگشت وجه
تقویم آموزشی
پنج شنبه 29 شهریور ماه تا جمعه 30 شهریور ماه
09:00الی16:00
سوالات متداول

آیا با آموزش این دوره میتوان وارد بازار کار شد ؟

جواب شما خیر می باشد . چرا که دندانپزشکی فقط مختص کامپوزیت وینر نمیباشد و باید مهارت های بیشتری را آموزش ببینید ولی دوره کامپوزیت وینر دکتر صادقیان یکی از بهترین دوره ها برای آموزش بخشی از حرفه داندانپزشکی میباشد

راه دیگه ای برای ثبت نام در دوره وجود دارد ؟

جواب شما بله میباشد ، شما می توانید با شماره 02188681755 تماس حاصل فرمایید .
قوانین و مزایای استفاده

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هر گونه فروش در سایت های دیگر قابل پیگیری خواهد بود.

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • به صورت رایگان یک یا چند آموزش را دریافت می کنید.

 از جمله چشمگیرترین و محبوب ترین جوانب دندانپزشکی مدرن، می توان به کامپوزیت دندان اشاره داشت که با رفع نقائص زیبایی دندان به زیبایی دندان‌ها و متعاقبا اصلاح طرح لبخند می‌انجامد.

روکش های کامپوزیت ونیز، لایه ای از مواد ( از جنس رزین ) می باشند که توسط دندانپزشک و به وسیله چسب هایی بسیار قوی،  مستقیما بر روی بخش قدامی دندان ها چسبانده شده و سبب بهبود ظاهر دندان‌ها می‌شوند.

به طور کلی کامپوزیت دندان یکی از روش هایی است که امروزه بسیاری از افراد به منظور یک دست شدن فرم و رنگ دندان‌های شان اقدام به انجام آن می نمایند.

به همین دلیل از بازار کار بسیار خوبی برخوردار می باشد؛ لذا دندانپزشکان در صورت داشتن مهارت لازم در این زمینه قادر به ارائه خدمات به بیماران و درآمدزایی خواهند بود.

ونیر دندان همان روکش های دندانپزشکی هستند که از آن ها به منظور ترمیم لبخند و زیباسازی دندان ها استفاده می شود. ونیرها دارای انواع مختلفی هستند که شناخته شده ترین آنها، کامپوزیت ونیر می باشد.

جنس ونیرهای کامپوزیتی همان مواد کامپوزیتی و همرنگ دندان می باشد که برای ترمیم و پر کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوره کامپوزیت وینر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سمت چپ بکشید *

قیمت دوره

دوره به اتمام رسیده است

سطح آموزش متوسط
تاریخ انتشار: 25 می 2024آخرین بروزرسانی: 25 می 2024تعداد بازدید: 56
شهر

مشهد

مدرس

دکتر علیرضا صادقیان

دکتر علیرضا صادقیان دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی در شهر اهواز با شماره نظام پزشکی 187227 می باشد میتواند شما را در درمان بیماریها و مشکلات مربوط به دهان و دندان یاری نماید.