موسسه آموزشی ایوان
ارتقا مهارت شما ، سرمایه ماست

با سریع ترین اسکنر داخل دهانی دنیا آشنا شوید!

358297

برند معتبر و قابل اعتماد دنتسپلای سیرونا با تجربه ای بیش از یک قرن به متخصصین حوزه دندانپزشکی کمک کرده روش های بهتر، ایمن تر و سریع تر در درمان های خود به کار برند و سالانه بیش از 30 نوآوری و ابداع را در این زمینه برای دندانپزشکان به ارمغان می آورد.

این کمپانی به تازگی از یکی از جدیدترین محصولات خود در حوزه ایمپرشن های دیجیتال رونمایی کرده است. Primescan یک اسکنر داخل دهانی مجهز و پیشرفته است که طبق ادعای پژوهش انجام گرفته در زوریخ، می تواند اسکن هایی دقیق تر از آنچه صنعت دندانپزشکی تا به حال به خود دیده تهیه نماید!

به گفته دکتر وولکر، معاون بخش CAD/CAM این کمپانی آمریکایی، سهولت استفاده در کنار آپشن هایی همچون سرعت و دقت، به ارائه نتایج بی نقص منتهی خواهد شد که در این اسکنر به تحقق پیوسته است.

* امکان اسکن تا عمق 20 میلیمتر

اسکنر Primescan با بهره از سنسورهایی با رزولوشن بالا و نوری با طول موج کوتاه، قادر است 1 میلیون دیتاپوینت 3D را تنها در یک ثانیه به ثبت برساند و تحلیل های کنتراست نوری با فرکانس بالا، این دستگاه را دقیق تر از نمونه های مشابه در جایگاهی ارزنده قرار داده است. قابلیت منحصربفرد این اسکنر، امکان تهیه اسکن هایی تا عمق 20 میلیمتر می باشد که بدین ترتیب تمام سطوح دندان حتی زوایای بسیار سطحی نیز قابل اسکن هستند.

همراهی تاچ اسکرین پیشرفته با قابلیت چرخشی، کاربر را از قرار گرفتن در مناسب ترین موقعیت ارگونومیک مطمئن می سازد و سطح بالایی از تسلط بصری و راحتی را در اختیار او قرار می دهد.

اسکنر Primescan آماده است که سطح گسترده ای از نیازهای مختلف متخصصان دندانپزشکی از جمله ایمپلنتولوژیست ها و ارتودنتیست ها را متناسب با حوزه فعالیت آنها برآورده نماید. و در نهایت فرآیند کامل اسکن دهان را در طی 2 الی 3 دقیقه به پایان خواهد رساند.

* حداکثر انعطاف پذیری برای پردازش بیشتر تصاویر اسکن شده

اعتماد کردن به اسکنرهای Primescan در مسیر تحقق فرمانروایی ایمپرشن های دیجیتالی، آغازی طلایی در عصر حاضر به حساب می آید. نرم افزار طراحی شده CEREC قادر است تمامی کانکشن های موردنیاز برای ارسال اطلاعات، پردازش ها و اسکن ها را فراهم سازد تا همه چیز در سریع ترین حالت خود اتفاق بیفتد. اسکن بسیار سریع همراه با جریانی بدون اشکال، این اسکنر را به سریع ترین اسکنر موجود در بازار تبدیل نموده تا مشاهده ساختارهای سه بعدی هر چیزی را در کمترین زمان ممکن به کاربر تقدیم کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سمت چپ بکشید *