موسسه آموزشی ایوان
ارتقا مهارت شما ، سرمایه ماست

چرا آکادمی ایوان ؟

choose us image

ایوان چیست و از چه سالی تاسیس شد  ؟

موسسه آموزشی ایوان خردورزی پارس با هدف افزایش مهارت و ارتقا سطح علمی کادر درمان، مدیران و مهندسین کشور در سال 1402 تاسیس گردید. این موسسه فعالیت خود را با نام موسسه درسان طب پارس در سال 1385 با آموزش های مهارت های تخصصی برای دندانپزشکان آغاز نمود.

در ایوان چه دوره هایی برگزار میشه ؟

در ایوان دوره های تخصصی ، مهارتی برای رشته جذاب دندانپزشکی نظیر (کامپوزیت ، لمینیت و … ) را آموزش خواهید دید.

چرا باید مهارتهای دندانپزشکی یاد بگیرم ؟

امروزه بیشتر افراد به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می دهند. در گذشته افراد تنها برای کارهای ضروری به دندان پزشکان مراجعه می کردند اما امروزه افراد علاوه بر کارهایی مانند پر کردن، کشیدن، جرم گیری و ….، به دندانپزشکانی که تخصص کارهای زیبایی مانند بلچینگ، کامپوزیت، لمینت، اصلاح خط لبخند، ایمپلنت و ….، مراجعه می کنند. البته این تخصص ها در حاب حاظر در کلان شهر های بیشتر مراجعه کننده دارد. با توجه به افزایش جمعیت و نیاز افراد در راستای حفظ و سلامت بهداشت و دندان و همچنین تمایل افراد به انجام کارها زیبایی، این پزشکان دارای فرصت های شغلی خوبی در حال حاضر و در آینده دارند.

حقوق و درامد دندانپزشک در ایران چقدره ؟

رشته دندانپزشکی جزء پردرآمد ترین رشته ها به حساب می آید. بسته به سطح تخصص و اینکه پرسنل مراکز درمانی باشد و یا خودش مطب داشته باشد، درآمد متفاوتی دارد. همچنین برخی پزشکان که در کلینک ها مشغول به کار هستند دارای حقوق ثابت به همراه درصدی از تعرفه به ازای هر بیمار هستند. میانگین حقوق رشته دندانپزشکی بین بازه 20 میلیون تا 30 میلیون متفاوت است. دندانپزشکانی که دارای مدرک فوق تخصصی باشند حقوق بیشتری دریافت می کنند. به عنوان مثال حقوق دندانپزشکی که دارای مدرک فوق تخصصی جراحی فک و صورت باشد، بین بازه 1 تا 2 میلیارد در ماه درآمد دارد.

مزایا دیگه ایوان چیه ؟

1 – کسب مهارت یکی از رشته های موفق در ایران

2 – همکاری ایوان با اساتید مجرب حوزه دندانپزشکی برای هر دوره

3 – هزینه مناسب دوره ها

4 – اعطای گواهی برخی از دوره ها به هر یک از هنرجویان

عکس دوره هایی که در آکادمی ایوان برگزار شده :